nuffnang

Wednesday, October 06, 2010

Aktif Di Sebelah Malam

Ramai lagi ke makhluk Tuhan yg tak tidur skang ni? It's almost 1:30am

Korang buat apa ye tak tdo lagi? (Dah aku pun tak tdo gak lagi..)

Ramai antara kita yang bila tengah malam je rasa cerah mata kan.. apsal ek? tapi ada ramai jugak yg aku kenal... asal kul 10pm je dah terkulat2 pejam celik pejam celik mata tak tahan ngantuk.. (spesis macam ni takleh dibawak tgk midnite.. hehe)

kepada yang terasa.. ehhh.. I bukan cakap kat u tau.. jangan nak perasan.. haha..

kepada yang takleh tdo lagi tu.. meh tgk sini , gambar geng2 korang yg aktif di sebelah malam..

1 comment:

mache boy said...

i tau ubat nk bagi senang tdo...hehehe...nnti i ajar kt Mr Monday...huhuhu