nuffnang

Sunday, September 26, 2010

Kasut

Nak beli kasut... nak beli kasut...

Perancangan nak beli kasut yg sangat selesa utk dibuat berjalan ke hulu-hilir sudah lama...
Tapi asyik tak menjadi je, everytime survey2 mesti hati akan berkata-kata, nanti lah.. nanti nak tengok kedai lain plak.. antara yg aku KIV nyer kasut Scholl yang harga nyer nearly RM200. Very comfy tapi design nyer biasa2 je, tapi sangat sedap dipakai dan aku bleh imagine memang pakai utk jalan2 5 jam pun kaki takkan sakit...

Last weekend masa ronda2 kat Megamall dengan alasan nak g Popular Bookstore, aku n si dia termasuk ke kedai kasut kat situ.. tade niat pun nak beli.. tapi lepas try2.. rasa mcm beli je lah.. adakah sebab aku g ngan si dia? Aku rasa yer, sebab kalau aku g sorang2 for sure aku tak beli punyer... hehee..

Sebab? Sebab bila bershopping with si dia on tow aku rasa ada sedikit pressure kalau pilih2, try2 tapi tak beli... rasa mcm sia2.. :) macam kesian dia penat tunggu aku tapi aku tak beli apa2..

People pleaser betul aku nih??

Anyway, hari nih g keje dengan penuh semangat kasut baru! Rasa mcm nak beli lagi je..







comey tak?? quite old skool kan.. i like...




yang ni suka gak.. tapi since tema nyer mencari kasut yg boleh dipakai berjam2 dan utk travel, maka kasut ni next time lah yer...


owhh.. The Good Wife sudah start.... nengok Diva Universal.. tata

No comments: