nuffnang

Tuesday, April 21, 2009

Aiskrim Malaysia

Aku mencipta sejarah... ntah mcm mana aku bleh terbuat aiskrim nih... terjumpe plastik aiskrim nih yg kawan aku bli dah bertahun lamanyer...


sangat teruja... sbb pandai ikat.. hahaa...



mesti mak aku tak caya kalau aku cakap aku buat aiskrim nih...

tiba2... diri terasa tua... sbb mak2 je wat aiskrim mcm nih... tp mmg dah tua pon kan..hahaaaa...

8 comments:

a.b geldofg said...

tringat msa kcil2 dulu

Me, Mrs Taj said...

aiskrim plg best di malaysia..kn? kn? kn? lg best klu aiskrim asam boi..ada asam boi seketol dlm tu..

Eisz said...

hehe. i did it before. idop bujang mmg menyeronokkan.

Neeza Shahril said...

nampak sedap.. kalau jual 20 sen ni laku.. ;)
budak2 'sekolah' mesti suka... :D

alif afnan said...

adakah kamo membeli peti sejuk dan sejukan ais ke rim itu di dalam nye?
brape besar modal anda utk membuat ais ke rim tu apabila d bilang dgn harga peti sejuk?

ARYN said...

wahhh..rindunya kat aiskrim cmne..tp nak yg milo..sedap nye..aiskrom pop yg jual kt kedai xsedap..yg ne gak sedap..hee

miss cloudy said...

a.b,
dulu seposen je... skang ni 20sen dah kot, ke dah 30sen?

mrs taj,
yessss... alaa teringin la plakk..

eisz... best ek dok bujang? hehe... yes yes

kak neeza,
budak "SEKOLAH" ?? ada hidden meaning ker?

alif..
huh???? tak paham lor... apa nak bli peti sejuk nyer... dah sah2 ada 3 peti sejuk kat umah aku... hehe

aryn,
ice cram pop tu bahye la... colouring dia kuat sangat

rhnna.o said...

Dulu masa sekolah pernah buat jual pada kanak-kanak dekat rumah. I suka asam masin punyaaaa. Kecur air liurrrr.