nuffnang

Saturday, August 22, 2009

Thanx God For I Have You

citer lama dah ni..
Tadi aku overheard hosmet aku ckp on the phone sambil nangis...
Sebelum tuu.... zeruppppp... rewind jap.. si hosmet balik keje.. dok lepak depan tv sekali ngan aku.. luar dari kebiasaan ni.... biasanya dia balik terus menongnong masuk bilik dan terus bertapa dalam bilik... this time dia dok n borak2 ngan aku... then dia mengeluh... n ckp nyesal plak tadi masa meeting cakap gitu.. bla...bla.. bla... malas la nak tulis balik... senang ckp pasal keje la..pasal dia nyesal luahkan rasa tak puas ati kat bos dia.. sbb bos dia byk suruh buat keje yg bukan sepatutnyer dia nyer responsibility... aku dengar jek la.. menyampuk skit2, sebab aku tau dia nak luahkan kat aku... then... dia masuk bilik... lama pastu masa aku lalu depan bilik dia... then aku dengar her conversation with her colleague sambil2 nangis2 tu... hmmmm..
so motif entry nih nyer ialah... aku nak nyatakan rasa syukur aku sebab setiap kali aku tension ngan keje ngan life in general... I have someone yg sudi mendengar, sudi jadi a shoulder to cry on.. dan kekadang dia plak jadi tempat aku lepas geram... (hehehe.. sorry awak..)
to lalling... muah muah... tenkiuuu ye... Thanx God for I have you.... uhuukksss...

No comments: