nuffnang

Saturday, January 03, 2009

Happy 2009

Semua (well...mostly la) blog ada buat entry pasal new year resolutions... blog ni tade ker??
Ntahler..apa ek azam tahun baru?? Well...of course la ada kan.. tapi mcm tade pun ada gak.. haha.. last nite dok belek2 journal aku...yg lawak nyer... ada entry pasal azam tahun lepas yg aku tulis aku takleh nak finalized lagi apa azam aku for 2008... few pages after dat entry (journal aku tu notebook without pre-printed dates).. entry yg tarikhnyer dah nak masuk 2009... betapa nampak sangatlah aku takde azam yg betul2 last year.. but one thing that I am proud of... azam tahun 2007 aku dapat direalisasikan.. alhamdulillah....
Rasanyer...biarlah azam2 aku for this year dok dlm journal aku tuh... too personal to be shared.. lagi pun... org kata tak baik heboh2 kan nanti setan dengar n akan rasuk kita utk tak mencapai azam (niat baik) kita tu... betul ke??


No comments: