nuffnang

Saturday, January 03, 2009

Blog Malaysia Yang Best, Menarik, Sempoi dan Cool

I am a blog addict... suka baca blog setiap kali aku dapat internet... tapi lately nih aku kehausan blog yg best utk aku baca everyday... so dikesempatan ini... aku nak tanya lah readers n blogger yg tak berapa kerat yg sudi jenguk blog ni... "Korang suka baca blog apa?" Share lah ngan aku...
Aku puas dok google cari blog2 yg best utk dijadikan santapan harian aku... tapi yg byk nyer jumpe blog politik je.. that's not my cup of tea lahh... tak suka lah blog mcm tu... aku suka blog yg aku buleh relate ngan my life...maknenyer... personal blog yg berkisar mengenai tentang (tahuu..ayat tak betull) kehidupan seorang career woman yg single.. (tak kawin lg, tp ada bf ok jek) yg happening, fun, charismatic,out-going, highly motivated, love her job (sbb aku bosan baca blog yg asyik (if skit2 ok la)dok mengomel pasal tak suka ngan keje dia). Antara blog yg aku suka baca so far..
tapiiii...aku nak blog yg di update on a daily basis... huh..very demanding kan.. hehee... kalau ada 3,4 entries dalam satu ari lagi best... so far the best blog that come close to my preferred criteria is www.redmummy.com tapi nyer... suka tgk her life with her family... tapi still aku tak berapa bleh nak relate la kan... nak blog yg unmarried laaa... hehe... so... any suggestions???

2 comments:

Anonymous said...

suka blog awk~harap dpt link..sy suka blog mr monkey d'luffy...

naif said...

suka suka blog awak ni. n btw thank you very much. i do get a benifit from reading ur entry. quite interesting u got there. ok miss cloudy meet me as miss greensky..hehe..btw i will look forword to ur blog again. tc sweety!