nuffnang

Monday, August 15, 2011

Buku dan Buku

My love towards books is endless..

kalau boleh nak je borong semua buku-buku yang aku berkenan kat toko-toko buku tuu..

korang penah baca buku ni tak...


Keunggulan dan Keanehan Buku oleh Shaharom TM


Buku banyak bercerita pasal sejarah buku, kisah sejarah orang dulu-dulu dengan buku. Cerita-cerita aneh orang-orang dolu-dolu dengan buku. Contohnyer John Stewart yg mewasitakan dia dikuburkan bersama-sama dengan buku-bukunya.

Kisah pasal
Isac Volmer dan Theodore Rinking yang sampai sanggup memakan buku.
Ada kisah pasal peminat buku yang meninggal duni ditimpa buku pun ada...

Aku recommend sgt2 peminat buku beli buku
Keunggulan dan Keanehan Buku oleh Shaharom TM nih..

dan sempena bulan puasa menginjak ke bulan syawal ni... sesuai sgt la bli buku ni plak..







Buku Cakes! yummm..


ni plak pasal buku Tipping Point..

Apa Ada Dengan The Tipping Point?








1 comment:

gadisBunga said...

saya pun suka buku. kalau yg saya minat tu mmg 3-4 kali la dok belek baca sampai naik hafal.