nuffnang

Friday, July 03, 2009

Doyan



Musim durian datang lagi...

Dah lama teringin nak makan durian... dok merengek2 kat si dia ajak pi makan durian pun... di buat dunno jek... last2 tadi ada orang offer makan durian free.. syukur... rezeki... tapi aku makan dua ulas je... sebab share ramai2 kan... tapi yg tak best nyer.. skang ni aku rasa mcm nak demam dah... is it because of the durian? ke memang dah nak demam?

Tapi kan... mcm tak puas lagi la nak makan duriann lagi..

3 comments:

scrlett said...

salam... miss, makan banyak2 sampai puas... sebab bukan selalu kita dapat makan durian kan...hehehhe.. tapi jgn sampai demam plak...

Mira said...

akak baru je makan doyan...emm mmg sedap...makan 1 tak cukup makan 2 pun tak cukup sekali berbiji2 akak makan tau...sekarang panas ya amat..hahahaha padan muka akak..wakakaka

re : tima kasih menyinggah kat blog akak..len kali jemputlah singgah lagi..

Rantong said...

minum air putih yg diletakkan pd kulit dalam kulit durian dapat kurangkan panas badan,

View Profile: Rantong™