nuffnang

Saturday, March 14, 2009

Yang Popular


hmmm... for the past few months... mesti Exora lah kan



sila fokus kepada no 6, and it says * generated by typing "Google" into the google search box...
hahahaha.... lawakkkk kann... makna nyer ramai lah manusia2 yg search GOOGLE dalam search box google... pelik...lawak... tp benar...



pasni korang jgn boring la...byk la resipi kuar kat blog ni.. hehe



Terengganu no.1 and last year memang tahun visit terengganu kan.... ok.. tahun nih negeri mana plak yg buat kempen nih???


Apakah semua nyer ini??? hihi....

Well..those are newspaper clippings yg aku amik dari kosmo last 2 weeks (rasanyerlah)
(edited saturday 14th, 7pm; apa plak kosmo nyer...dah sah2 tulis omputeh tuuu...haha.. petang ni baru perasan... paper the start lahhh)

Report pasal apa yg manusia2 kat alam maya nih carik kat alam ni...
So... it's a good pointer utk menarik lebih ramai readers ke blog kita lah kan if kita tahu nih... tapi nyerrr... itu most popular searches in 2008 lah... tapi aku rasa bulehhh laa dijadikan tips kann...

1 comment:

bd fabregas said...

ade gak org search google dlm search engine google eee.. pelik tol..

off topic: sis, sila copy & paste code logo blogger ump kt sini yeee..