nuffnang

Monday, February 16, 2009

Live Blogging 4

Bertemu lg kita dr kdai yg bkn mamak ini,dis time dgn satu azam,nk wat ntry dgn ada perenggan..hahaha..jap ye aku nk try n error ni..
Yieehaaa..tgkkk..bjaya megamall..haha..tau dh mcm mana..

Hahaaa..see...more perenggan..haha..

Dah x senggugut kan kak neeza..

So,apa mau cite yek..ermm.. Nk cite aku tensen dok umah lah kali ni,tensen ngan hosmet2 yg sgt 'rajin'! Eee! D thought of them aku dh geram..isk..pemalas nk m4mp....uS..haaa geram tu!

Dah lama pendam sbnarnye,slama ni my lalling lah yg jd tmpat aku luahkan ,shian lalling kan..nk citer kt kwn ofis yg lain2 mana mungkin..my hosmets r my colleagues gituuu...

Td nk kuar..menyirap darah aku tgk sinki penuh! Payah sgt ke nk terus cuci plates tu lpas mkn?Well..xde la byk sgt,tp if 3,4 plates dkumpul2,lama2 x ke byk? Aku kekadang tu smpai ke tahap abis nk marah,aku nk gelak plak rasa, how LAZY can u be? Xkan lepas mkn 1 pinggan pun xleh trus nk basuh! Eee! Geram tul tau

Biasanya hosmet2 aku tu suka biar dlu 1 mlm,then esk dia bsuh la,aku penah sound ckp kalu biar gitu mewarisi kepapaan..mmg aku byk kali dh baca..xbaik biarkan pinggan mangkuk x cuci semalaman..bila aku ckp kt hosmet A,dia salahkan hosmet B,padahal aku perati,dua2 sama jek!

1 comment:

adenium said...

wooo... memang tension woo ada hosmet gitu... i dulu pun pernah ada byk masalah gitu... tapi bila dah dok sengsorang nih... best woo... kita bleh buat apa shj kita nak buat...hehehe