nuffnang

Tuesday, February 07, 2006

Malas keje

Hari ni on mc, bukan sakit apa pun, sajer tade mood nak keje. Dah sedar agak awal gak la pagi tadi, after solat subuh sambung tido balik. Pastu punyerlah bercinta rasa nak bangun. Finally, got up at 8am pi bathroom...tetiba jek dlm bathroom tu datang idea nak ponteng keje...hehe... (I blame it to the setan2 yg dok dlm bathroom tuh).
Nearly 1pm baru betul2 bangun (before just dok peram tdo jek), bukak pc ni...tetiba datang idea nak setat blog ni...so here i am....
For the past few days..hari-hari yg aku lalui sangat lah tak produktif. Aku dok melepak depan tv n komputer jek. Byk benda sebenarnyer yg aku nak buat, aku nak betul2 kemas umah ni, nak rearrange semua furniture, nak mengemas dapur nak organize kan segala harta benda aku kat dlm bilik ni. So far 50% jek berjaya. Kat luar kira ok la dah nampak perbezaan nyer....dah kemas dari sebelum ni. Buku2 aku cantik jek aku susun kat rak yg dulu nyer dok dalam bilik aku. Skang ni keje yg sepatutnyer aku dah buat half way...tak sampai suku pun lagi. Keje ni abah yg suruh buat...kata nyer dia ada job utk aku...masa dia nak offer aku buat tuh...

Eh...azan asar dah abis...aku nak pi solat..pasni nak pi klinik...mintak mc....sakit kepala kononnyer..iskk...teruk betul kan...moga2 lepas ni aku tade lagi buat keje camni..amin..

No comments: