nuffnang

Monday, August 05, 2013

#findaisyah

syukurlah adik wan aisyah dah dijumpai dalam keadaan selamat, wan aisyah telah diserahkan (ke Balai Polis Sg. Nibong, Pulau Pinang)  oleh ibu kepada  suspek yang melarikan wan aisyah.

pelik-pelik la kes jenayah skang ni... katanya yang melarikan aisyah tu boyfriend mak aisyah, yang dikenali melalui facebook! haiyaaa... mak aisyah ni cikgu sekolah menengah..dan kalau betulah apa yg CikCloudy baca, mak si aisyah ni dah bagi RM25k utk boyfriend dia mula kan bisnes emas...


tadi kat berita kat tv, tengok aisyah dah selamat di pangkuan mak dan  ayah dia, mak aisyah bersama bekas suami dia (ayah aisyah) g claim aisyah kat balai polis...

2 comments:

:: CIKVIVA :: said...

Alhamdulillah..adik Aishah selamat ditemui.

Unknown said...

Syukur anak comel ii tidak menjadi mangsa kekejaman lelaki yang kurang berfikir. Mujur dia sedar dan meminta ibunya menghantar comel ini ke Balai.
Jauhnya dari rawang ke Penang!
Wahai Ibu, insaf dan renungilah tiap langkah anda, selamatkan anak - anak dari menjadi mangsa SILAP langkah dan batasan pergulan.
Anda menjaga lebih dari anak-anak malahan anak muid!
Talk always to Allah! Menjadi janda bukan mudah tetapi kalau terjadi macam guru yang anak mati tertinggal dalam kereta, menyesal tak sudah!
Kami sentiasa mendoakan masa depan angkatan dan generasi kandatang ummah kita. sabar dan waspada, kunci kebahagian.
Dari ibu tua 65 tahun. Saya ade 4 cucu terima kasih memberi saya keinsafan juga!
SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI KEPADA ANDA SEKELUARGA!