nuffnang

Tuesday, June 29, 2010

Rambut Gatal

Syok kan main cabut-cabut rambut gatal :)

Especially perempuan la suka main cabut2 rambut gatal yg sebenarnya takde rasa gatal pun, cuma tangan yg gatal nak cabut..

Kepada yang tak tahu, rambut gatal ni syok dicabut sebab texture rambutnya yg tak sekata, yang ermm.. yg gatal lah.. hahaha... dia mcm kena electric shock gituu..

ehhh! I am talking about rambut yg kat kepala laa bukan yang lain tau.. hikss..

Anyway, tabiat main rambut n cabut rambut telah aku mulai masa sekolah menengah lagi tatkala study di rumah, study kat sekolah or library pakai tudungkan so takleh nak main rambut la kan..

tapi masa kat uni.. it has taken a toll on my hair! rambut aku semakin berkurangan sebab asyik dok cabut je. asal study cabut rambut. Aku suka cabut rambut yg bahagian depan atas kepala...

Sekarang ni aku perasan time tengok tv tangan aku tanpa disedari akan merayap ke kepala utk misi mencari n mencabut rambut gatal... nasib baik la aku kurang tengok tv, sebab busy blogging kan, sib baik la blogging kena pakai dua2 tangan, takde chance la nak cabut rambut gatal...

so.. motif entry nih? Berjanji pada diri sendri berhati2 dengan tangan sendri.. jgn cabut rambut lagi nanti botakkkksss!

No comments: