nuffnang

Sunday, June 20, 2010

The Arrivals: Wajib Tonton

The Arrivals ni adalah satu dokumentari yang disiarkan di youtube, dah lama rasanya tapi aku baru malam tadi tengok dengan bersungguh-sungguh. Sebelum ni tak ambil pot sangat. Dan sesungguhnya aku amat terkejut, kita semua patut tengok dokumentari tu, betapa selama ni kita sangat ignorant akan elemen-elemen yahudi,israel,freemason yang terang dan jelas di depan mata, meresap masuk dalam kehidupan kita namun kita je yang tak berilmu, tak tahu dan takde usaha untuk ambil tahu.

Oleh itu, aku menyeru kita semua tengok The Arrivals. Ada banyak siri dokumentari tu, korang g kat youtube dan search 'The Arrivals malay sub" - ada subtitle melayu.


Ini explanation pasal The Arrivals yg ada kat youtube tu;
A documentary about the comings of the Antichrist / Dajjal, Imam Mahdi, and the second coming of Jesus (Nabi Isa). A very powerful and unprecedented documentary with Bahasa Melayu subtitles. All credits due to Noreagaaa and Achernahr.

1 comment:

atty's said...

wokeh nanti kty pun nak tgk .