nuffnang

Monday, February 15, 2010

Resepi

Seronok plak tengok kat nuffnang keyword yg sampai ke sini.. tapi yg paling wajib ada ialah keyword 'resepi'. Ramai betul pelayar internet nih mencari resepi kat sini.

Kalau mcm tu should I letak banyak2 entries pasal resepi? Tapi kalau ikut logik, kalau dah keyword resepi dah lead people to this blog, kiranya dah tak payah la aku letak banyak2 resepi kan.. itu kalau objektif aku nak tarik byk traffic la kan.. tapi kalau aku nak mesra pembaca aku letak la banyak2 benda yg mereka cari tu kan.. well.. rasanyer I opt for the 1st one lah.. hehe..

Previous entry pasal kes kena cekup kat bilik hotel tu kan, tak sangka pulak ada jugak orang yg mencari kat google dengan:

tentera pura pura pengsan ketika serbuan

pura2 kena sawan masa ditangkap khalwat

anggota tentera 'ops valentine

3 keywords kat atas tu aku memang copy verbatim from nuffnang, the exact wording yg readers taip kat google yg sampai ke blog nih... hehe...

so, dengan kata lain apa saja yg tengah hangat diperkatakan, wajib ada kat blog utk tarik ramai traffic... itu pasal lah byk blog yg citer pasal artis jadi femes dan ramai readers kan... tapi macam tak best gak kan gitu.. so aku rasa aku just nak letak apa saja yg menarik perhatian aku jek la.. populariti nak jugak.. tapi I need to be true to myself gak.. nnti ada readers lari kan.. sebab tak semua orang nak baca pasal isu hangat kan.. nak tau isu hangat baik baca blog hiburan je kan.. tapi ni bukan blog hiburan.. ini blog cik cloudy yg membicarakan apa saja yg menarik dan tak menarik yg berlaku disekitar dan dalam kepala cik cloudy... ahakss...

ok dah.. nak g masak..

1 comment:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

knepa blog saya tak dek traffic