nuffnang

Sunday, February 07, 2010

18 Jan Punyer Citer: Wan Tom Yam Seafood Kuantan

I am suppose to be doing something else...or rather be somewhere else tapi tensen punyer pasal.. blog jugak jadi terapi.. blog jugak yg setia menemani dan tidak menghampakan kann..



Ini adalah makan di Wan Tom Yam dekat Jalan Gambut depan Sekolah St. Thomas tu...



Air Bandung
Saya adalah tensen ngan orang yg minum air bandung ituu... dah la janji tinggal janji.. diam plak..
takpe pk positif... ada la hikmah nyer tu kan.. ada laa alasan napa diam kan.. tapi kalau alasan takut nak sms takut I marah... memang aku marahhh...


hmmm... tgk kue teow goreng nih lagi wat tensen... bukan tensen sebab lapar.. tak terasa nak makan nih ponn..


Udang Celup Tepung ni lagi laa tensen... hajat dihati nak pekena keropok goreng dengan pencicah yg seumpama dalam gambar di atas tu tadi...

1 comment:

fanadz said...

sedapnyer..nyum3.