nuffnang

Thursday, January 14, 2010

Tensen lagi..

Dalam pada dok tensen kat tempat keje... balik keje tadi lagi tensen bila dapat nih kat post box... 



payment for annual fees kata nyer... pada hal aku tak pernah activate pun kad kredit citibank nih... iskkk.. last year tade plak annual fee nih... haishhhh geram betul la..  

what shud i do? tak kan nak bayar.. dekat seratus tuuuu... aku apply kad nih dalam 3 tahun lepas kot.. pastu bila dapat kad aku tak pernah guna langsung... memang langsung2 tak penah guna pun... tapi silap nyer aku tak pernah anta surat kansel kad nih... iskkkk...

tadi dah call card center citi... punyerlah berjam2 dok tekan2 sana sini.. standard la kan call card center kan... yg sangat-sangat sakit ati nyer... dalam masa dok tuuut...tuttt... (nada dering telefon) talian aku seolah2 tutttttt! putusssssss... iskkkkkkk geram nyerrrrr...  nak call sekali lagi buat ngabis duit je.... adoiiiii...  so how now?

perlu ke bayar apa yg aku tak pernah guna?

3 comments:

Kuds said...

I pernah jadi camnie....

pergi je CitiBank, die akan wavekan everything...

Seems like dornag punye telemarketer terlampau proactive sampai orang tak apply/activate pun dapat.

Qastalani® said...

kan ada jenis kedit kad, kalau dalam setahun kita swap less than 12 kali, dia akan charge kan.. bape RM tatau laa

Daun said...

lebih baik tutup je ugut dia orang sikit