nuffnang

Monday, December 14, 2009

Nilai 3

Jalan-jalan Hujung Minggu Cik Cloudy kali nih membawa para readers semua ke Nilai 3! Yeahhh yeaah.. jom kita shopping!

Nilai 3 nih memang semua dah tahu kan antara syurga membeli-belah kat Malaysia nih... siap ada website lagi

http://www.nilai-3.com/






mcm2 adoo...




menarikss kedai nih.. tapi mahal sket la















kat Nilai 3 nih banyak benar kedai karpet... dan murah!



tengok gambar jek la yer.. mcm malas plak nak taip byk2



tak ramai sangat pengunjung hari nih.. tak gaji lagi kan.. huhu




iklan yang ni paling best! memang banyak la kedai jual barangan utk pengantin, hantaran, kenduri etc..
memang disyorkan lah sesapa yg kawin tu mai sini beli segala mak neneks benda2 yg kena mengena ngan kenduri kawin... bunga je mcm2 jenis.. teruja sangat nak bli.. huhuuu... ingat nak amik gamba.. tapi takleh la.. depa takut kita amik gamba n tiru design kot... erkkk..





1 comment:

Zuewairy said...

aha..btul2.. murah giler..