nuffnang

Monday, December 07, 2009

KB Mall Runtuh? Tak la... Kereta Jatuh Dalam KB Mall

Petang tadi kecoh jap bila aku dapat sms kata KB Mall runtuh!! Biar betul!! Tetiba aku jadi busy.. hehe.. call sana sini.. pastu kawan aku yg ada kat KB cakap, bukan runtuh tapi ada kereta jatuh ke dalam bangunan dari parking rooftop.

Pastu aku dapat mms gambar nih...

ada kesan darah kat eskalator tu..

details pasal kejadian ni pada mula nyer ada byk version.. pastu lama lepas kejadian nih baru dapat tahu kat awani news.. I'm sure korang semua dah baca mcm mana kejadian nih bleh berlaku kan.. bleh baca kat rotikaya.com utk details nyer..




kereta tu jatuh dari sini.. rooftop KB Mall gambar dr rotikaya.com



dekat perisik-rakyat.com pun ada byk gambar, gambar mangsa pun ada, tak sanggup aku nak copy paste gamba tu kat sini..

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

tkotnyaa

Neeza Shahril said...

akak pun dapat attachment ni kat email...
mana nak sangka mangsa tu mati dihempap kereta kan..

renata said...

ermm..mmg sadis..tp kite nk salahkn sape dlm hal ni???al-fatihah utk mereka semua..

Mizz_Ila said...

takutnye..ngeri tgk mayat yg kena hempap kete tu..darah byk tol.. :(