nuffnang

Friday, November 20, 2009

Pasal Bank Islam Kuantan

Remember my post - tensionnyer servis Bank Islam few months back? Well.. during that visit aku nak tukar kad ATM aku yg takleh guna tu kan, tp the lady there cakap kena bayar RM8, aku bengang n decided tak perlulah bukan salah aku sampai nak tukar n kena bayar lagi pun aku bukan nyer nak guna kad / akaun tu... tapi since aku bakal guna akaun tu nanti, nak tak nak kena gak tukar kad tu... but this time around... I got lucky... dapat balik berurusan dengan mamat yg dulu tu.. yg masa buat kad tu.. yg best nyer aku dapat tukar kad tu without paying any single cent! Nasib baik aku decided tak nak tukar n bayar masa aku g for the second time tu..

Aku harap sangat ada kaum kerabat org Bank Islam Kuantan baca entry nih... aku dah terpikir dah nak isi borang komplen tapi mengenangkan nak cepat... tak jadi lah... so.. if before aku nyer experience ngan staf2 Bank Islam nih tak memberangsangkan... but this time ada this one guy yg baik budi pekerti sangat... sangat la sesuai dia tu keje deal2 ngan customer nih... aku terpikir nak isi borang komplen tu bukan nak komplen tapi nak bagi pujian kat mamat tu.. aku dok intai2 gak nama dia.. tapi dia tak pakai tag la plak... orang nyer in his forties la.. bermisai... lelaki2 lain yg deal ngan aku tadi..sorang lelaki yg mcm muda sangat lagi... mcm baru keje, tadi dia dok kaunter 7, pastu sorang lg mamat yg deal ngan aku masa buat kad yg takleh digunakan tu pakai kopiah, muka ala-ala Ustaz Asri gitu... so.. mamat2 dua orang nih.. yg muda n berkopiah nih.. sangat la tak customer friendly, straight je wat keje, muka ketat je gituuu... yg mamat misai tu best sebab he treated us dengan mesra n care to look into our faces (ada sorang lagi customer sama ngan aku tadi)

owhhh by the way, aku g Bank Islam Kuantan yg dekat Masjid Negeri tadi..sebab skang ni kat ECM , kat Putra Square pun ada satu lagi Bank Islam just next to RHB.

ok sekian laporan customer service arinih...

No comments: