nuffnang

Saturday, October 24, 2009

Kenapa Aku Rajin Buat Keje Yang Tak Penting, Keje Yang Penting Tak Siap2

Sabtu yang santai dimulakan dengan mengadap internet sementara menunggu si dia bangun tido.. sementara ber-online tu, buat laundry sket... keadaan rumah masih lagi sunyi sepi kecuali bunyi mesin basuh je la.. sunyi sepi tu lebih kepada maksud dua orang lagi puteri dalam umah nih yg masih lagi dalam alam 'sleeping beauty'

Setelah sejam berlalu... bunyi handphone mendayu-dayu, tandanya sms diterima daripada si dia.. yeyy! dia dah bangun n jap lagi hari sabtu diteruskan dengan pergi makan roti canai sama-sama di kedai yang tuan kedai dah tak payah tanya nak kuah apa sebab dah hafal.. satu kuah dhal satu lagi kuah kari...makan sambil baca Kosmo dan Berita Harian... Harian Metro takde la plak arinih... hikss..

Sabtu diteruskan lagi dengan ke ATM... bukan Angkatan Tentera Malaysia yerr... tapi ke tempat cucuk duit tuuu... heehee... bila dah ada duit.. pi bayar utang lah.. pastu baru boleh g Giant....

Seterusnya Sabtu diteruskan.... kami ke...







for more info g website dia or call no tu yerk...


sukanya rasa di Sabtu ni kami dah jumpa tempat untuk salurkan barang2 terpakai kami... semoga ada yang mendapat manafaat daripada barang2 tersebut.. lain kali nak datang lagi ...suka lah... senang plak tu nak ke tempat tuu..


Sabtu seterusnya aku melepak dok umah je... buat keje2 umah... rasa sangat puas hati sebab sabtu ini aku dapat rearrange katil dalam bilik aku.. yey! dan masak2...

tapi seterusnya... sabtu aku tak tenteram dah bila memikirkan keje2 ofis yg tak siap... huarrggghhh... bos pulak dah call semalam cakap Monday nih nak.... argghhh lagi tensen...

Tapi yg tensen nyer... aku nih... mende lain aku buat tapi mende keje ofis tu kalau mengadap buat buleh je siap... tapi suka benar nak bertangguh... arrrrrrhhhh tolong! malas nyerrr nak start buat... iskkk... so harapnyer dengan meluahkan kat sini datang sedikit semangat nak buat lah...

Malam ni la aku buat... nak tido lah jap lagi.... huwaaaaaaaaaaa... apasal lah aku nih kan... insyaAllah... malam nih settle!

Esok ada projek lain plak nak wat... huhu...


Ya Allah Ya Tuhanku... aku bermohon kepadaMu, semoga semuanya berjalan lancar, permudahkanlah urusanku... amin...

No comments: