nuffnang

Wednesday, September 09, 2009

Nuffnang oh Nuffnang

Tadi baca kat kujie2.com pasal ada admin NUFFNANG yg datang mengintai blog dia... agak2 blog cik cloudy nih ada tak orang2 Nuffnang datang jenguk? For sure tadakk.. hahaha... sebab hits blog ni sangatlah ciput.. mcm mana yek nak jadi femes mcm redmummy.com tu? Nak kena tunggu jadi mummy dulu la kot yer? hehehe...

Anyway... word NUFFNANG tu kan... macam mana cara pronounce yg betul yer? NUFF tu pronounce NAF ke memang pronounce NUF with 'U' sound?

Satu lagi kan.. nak dapatkan advertorial dari nuffnang tu kan berapalah agak2nyer hits yg kite perlu sehari? seribu? 2 ribu? wahhhh kalu gitu jauh lagi laa aku...

Satu lagi... adakah...ermm mcm mana nak pose soklan nih ek...mcm ni.. akaun nuffnang aku ni sebenarnyakan aku ada multiple blogs yg dalam satu akaun nuffnang.. so.. soalan nyer, adakah blog (yg dalam byk2 blog yg dlm satu akaun tu) yg dapat 10-20 hits sehari tu akan effect income utk blog lain yg dapat byk hits? iskk.. tak reti la nak susun ayat nak tanya macam mana.. harap2 korang paham lah yer..

okeh.. tade dah satu lagi.. hikss..

nak p tdo...jap lg nk bangun sahur plakss..

1 comment:

eedany said...

saya pronounce nuffnang (naf).
tak sure betul ke tak...haha.

cloudy... saya sudah terima kad raya + keychain dan fridge magnet yang special tu! Semua pun saya suka.

What a surprise... TQ so much cloudy (hugs).

Nanti saya letak di blog ok.

:)