nuffnang

Saturday, October 25, 2008

maybank2u yg @%%#%#

Tensen nih... tadi nak bayar bil astro kat maybank2u... tetiba lepas aku hit the confirm button utk buat payment... kuar error n transaction unsuccessful... tapi bila check balik balance account aku... duit dah tade!!! Duit yg bayar bil tadi tu la bukan semua duit dalam akaun tu... iskkk gerammm nyer...kononnyer nak menyenangkan idup la bayar online kan...ni ah menyusahkan...
Terus aku call customer service maybank... according to them memang ada rekod aku bayar kat astro... tapi tade rekod yg transaction tu diterima oleh astro!! iskkk... dia kata system error.. hampeehhh tul la... so aku pulak yg nak kena call astro tanya ada tak payment dibuat... iskkk...
Selama ni aku bayar ok jek.. kali ni jadi macam ni pulakkk... according to org customer service tu lagi this thing mmg penah jadi tapi tak selalu lah jadi...so my bad luck laa terkena mcm ni...
Sekarang ni aku dah fobia nak bayar other bills pakai maybank... iskkkk...geram betul laahhh... dah la semalam kad atm maybank aku takleh pakai... asal masuk jek atm machine dia kata tak leh baca itu kad n asked me to contact the bank.... iskkkkkkkkkk.... gerammm....
Should I switch to cimb? buat segala online payment kat cimbclicks pulakkk??? Malas nyer lah nak start over register semua bills account number segala...
Ada sesapa yg baca blog ni yg biasa buat online payment pakai cimbclicks tak?? mcm mana service nyer? ok tak???

No comments: