nuffnang

Monday, September 01, 2008

Big Boy Toys: Bumblebee

We were roaming around town when suddenly he spotted a toys shop... terus beria-ia ajak aku g kedai tuhh... well.. dia dah sanggup teman aku balik kg kan... the least that I can do for him is ikut lah dia g kedai tu... he wasn't planning to buy anything... coz baru dapat helicopter tu kan...

and before that pun dia dah ada beli robot Transformers ... this time just nak beli tingkap (window shopping ler) jek la... tgk2 terbeli Bumblebee ni... murah katanya.. murah ke ??? RM99!! (aku bargain dapat lah rm90). Tapi memang pun toys kat kedai ni mmg lagi murah dari big boy toys yg kat Kuantan...





Took him hours (errkkk.. about 30mins actually) to make the robot changed into this bumblebee car...





The photo on the box - the toy looked like this upon purchasing. Right after we purchased this Bumblebee we went to lepak at this one cafe (ada wifi gak cafe ni..just like the cafe that we lepak-ed semalam tu- canggih betull KB lornih). Motif lepak sidewalk cafe tu.. my lalling tu tak sabar2 nak main Bumblebee tuh..sabor jek lahhhh....


We just ordered some drinks sambil belek2 robot tu in order to nak jadi kan robot tu keta... his kerenah menarik perhatian org yg dok lalu lalang especially little children!!! budak2 yg dok lalu lalang mesti akan tengok2 kat dia...sbb dia dok khusyuk main ngan Bumblebee yang agak besar tu.... ada yg siap merengek kat the father nak kan the same toy.. hehehhe... sampai kan the father senyum2 je kat aku... my lalling dah tak tgk kiri kanan dah..dok asyik ngan Bumblebee dia tuuu... punyer lah susah nak jadi kan robot tu keta...lama giler dia dok try... bila dia dah hampair2 nak give up dia bg robot tu kat aku... aku pulak la dok membelek2 robot tuuu.. tak sampai lima minit aku pegang...dia dah amik balikk...


Then aku cakap kat dia...nanti kan budak kecik td tu lalu balik n pakcik ni tak siap2 lagi... minutes after I said that..memang betul pun budak tadi ngan bapak dia lalu semula..hahaha...

Well.... that's my lalling... his passion yg baru aku tau... selama ni dia bagi hint yg aku tak perasan..just like I said before..since last year dia dok ckp nak heli... aku plak ingat dia main2 je nak heli tu... one thing I've learned... dia akan ckp apa yg dia nakkan sesuatu bila aku tak perasan..unlike me..if I want something I will make it clear that I want it...but as for him..dia akan cakap sekali dua je...if aku tak tangkap..abis laa... merajuk lah dia...


No comments: