nuffnang

Thursday, November 29, 2007

Sudah Sampai!!!




I'm on leave today! yey!


Tapi gi keje gak... (for a short time je la)
For the past 2 days, I was in KL attending a workshop at the HQ.


Last night reached home at 11pm.

Pagi tadi kena gi keje gak coz ada kiriman dari KL yg nak kena disampaikan kat org2 kat tempat keje.
Masuk je kolej ternampak motor si ofis boy, terus teringat buku Phd yg dijanjikan oleh penulisnya akan dihantar pada aku. Wandering whether buku tu dah sampai lum.. masuk kat ofis akaun jumpe si ofis boy, aku tanya dia ada apa2 utk aku tak.. he said haaa..ada. yey!!
Sampai ofis aku, aku buka sampul pos xpress tu.. voila... buku biru laut itu dalam genggamanku, upon membuka helaian pertama.. ada sign author dia laaa.. siap tulis nama aku lagi...
sukerrr nyerrr!!!
Terus baca few pages... niat nak teruskan baca terbantut mengingatkan motif aku gi kolej time2 cuti ni sebenarnye ada janji yg nak kena tunaikan...
Isnin baru ni sblm berbengkel di KL aku ada janji (upon her request) ngan anak buah aku utk bagi jadual by Thursday... so ku gagahkan jugak ke kolej time2 cuti coz nak taip n print n bg kat depa... tapi due to K An's advise, aku jgn bg yg complete lg coz tendency for changes tu ada...
Opss... let's get back to the book...
actually, ada niat di hati nak hadiahkan kat kawan2 yg tgh n akan buat PhD, lepas tgk ada sign penulis tu lagi la excited aku nak materialised kan idea aku tu, tapi bila teringatkan harga...
aisehhhh.... RM35 sebijik tuu... hmmm... nanti lah.. kena pk lain laa... hehe...
Well... since tak abis baca lagi buku tu,takleh la nak buat entry pasal content buku tu..
ermm... that's all for now...
p/s: Masa kat KL beli 2 buku; 50 usahawan wanita dan Tuesday With Morrie
byk betul beli buku bulan ni... takpe lah... minat kan... tak rugi baca buku kan.. tapi masalah nyer.. byk lagi buku tersusun menunggu giliran utk dibaca....




No comments: