nuffnang

Tuesday, March 15, 2011

Cabaran Pili Bomba

gambar diambil semasa duduk di meja makan

haa..nampak kat belakang tu meja dan kerusi? kat situ la kiteorang mkn dan aku snap gambar semalam..

Semalam aku ada buat entry pasal Misi Hari Ini: Mencari Pili Bomba, sekaliiii.. masa nak lunch smlm betul2 depan aku terpacak pili bomba!! Well.. memang la ada niat nak cari pili bomba masa aku buat entry tu, tapi takde la aku set betul2 masa kuar bandar tadi nk cari pili bomba... :)

actually ada contest pasal pili bomba ni kat ondscene.my that's why la aku beria nak cari pili bomba...

So, al-ceritanyer..

Masa nak g makan nasi ayam hainan favorite kiteorang smlm, terjumpa plak pili bomba ni, selama ni tak pernah perasan pun pili bomba tu, tapi kali ni aku jalan ikut laluan lain terus nampak pili ni... apa lagi..snap snap laa

ok,citer pasal penerangan gambar .. ok Pili bomba ni letak nyer depan gerai Nasi Ayam Hainan the best kat Kuantan, Pahang. Dekat area nama Kamunting, dekat je dgn Giant Kuantan. Basikal tu tertambat di pili bomba tersebut.

Aku sukalah contest pili bomba ni..sebab boleh bagi kesedaran kepada kita semua akan bahaya dan menjadi kesalahan sekiranya kita park keta sebelah pili bomba, kita sorok pili ni dengan pasu-pasu bunga ke..

No comments: