nuffnang

Wednesday, December 22, 2010

Saya Musykil Ni..


Aku sedikit pelik ni, satu; apsal ada line pulak tulisan nih? Pelik.. Kedua; Aku terperasan ada entry bertajuk Your Name is Fook Yew? kat blog En. Hazrey - bapak gula-gula. Kena mesti aku pelik? Sebabnyer.. (iskk line ni sgt irritating la.. tp tak reti nak buang)

Anyway, aku pelik sebab bila nak masuk entry Your Name Fook Yew tu takde la pulak entry nyer.. dah di remove ker? Napa remove? Nak gak aku tengok, adakah pelanduk yang sama? Sebabnya (ye saya tau teacher akan marah start ayat dangan sebab) saya pun ada kenal (tp dia tak kenal saya lar..) Fook Yew adakah entry tu bercerita tentang Fook Yew yang sama? hmmmmm


ok... ini blog saya.. sila tumpukan mata anda ke sebelah kanan..




motif entry ni? Mencari Fook Yew... haha.. buleh?

No comments: