nuffnang

Sunday, November 14, 2010

Urus Bisnes Dengan Google?



Enjoying my weekend to the max! Semalam merayap.. ari ni merayau.. boleh? hehehe.. these photos were taken at popular bookstore kat megamall.. EC MALL padat.. hot.fm datang sini weekend nih..




Belek2 buku nih.. Di Sebalik Tabir Youtube..rasa mcm nak beli, tapi bila belek2 lagi.. alaa.. semua contents dia mcm bleh google kat internet je.. hahah.. sorry... n ayat BM dia plak sangat tak best... another haha.. another sorry yer to the writer..

2 comments:

Zamri Mohamad said...

Terima kasih atas komentar yang diberi. Insya Allah saya akan cuba perbaiki. Buku ini ditulis atas usaha kecil memandaikan bangsa dalam usia saya yang semakin singkat ini.

Mohon doa agar hasil tulisan saya mudah difahami dan buku-buku sampai kepada yang memerlukan.

Saya meyakini doa yang disampaikan itu akan diaminkan oleh para malaikat dan dimakbulkan Allah. Suara itu pasti dirindui.

Terima kasih

ZAMRI MOHAMAD
Penulis Urus Bisnes dengan Google

miss cloudy said...

en zamri, komen yg dlm entry saya tu pasal you tube.. pasal buku urus bisnes dengan google tu saya tak de komen apa2.. just letak gambar je..