nuffnang

Monday, November 29, 2010

GAMBAR EKSPO CHENG HO KOTA BHARU 2010

gambar2 pameran cheng ho takde ke? tunggguuu...

ada tak blogger yg amik gambar expo cheng ho ni? if ada pls give me d link.. sian expo nih tak berapa mendapat liputan...

well..apa2 pun kita tengok gambar orang berjalan atas bumbung canopy expo cheng ho ni duluu..



bangunan putih itu adalah canopy yg giant size yer.. bukan bangunan batu.. apsal mamat tu jalan atas tu? nak check ada bocor kot.. hehe..

ntah ler..

4 comments:

y@n@ M!B said...

eheh sy pn xtau psl expo ni =P

shera haifa said...

satu je ke? nk lg!!

KID LEARNS TO FLY™ said...

sedak demo gi denu dok jammed ko?hahah

mzhany said...

huhu br nak tanya ape org tu buat...slamber je dia jalan... hany ada tgk br ni gmbr tp xigt link dia nnti hany bg k....