nuffnang

Thursday, November 05, 2009

Tak Baik Betul Aku Nih

few days back... we went out with no where to go... nak dinner masing2 mcm kenyang jek..
last2 g Secret Recipe yang kat bandar Kuantan (ada satu lagi outlet dia kat Indera Mahkota)

Si dia mcm biasalah... peminat setia cheeze choc...



so.. we ordered 1 cheeze choc n 1 blackforest...

alkisahnyer... kat depan kiteorang ada lah satu couple nih... sorang chinese lady sorang lagi black man... depa celebrate bday that black man.. the lady siap beli sebijikkk cake secret recipe lagiii... fuyooo.. sebijik kek mahalll wooo.. dalam RM70 kannn.. dah la depa berdua jek... dalam kepala aku nih mcm2 dah dok pk negetiff.... ye lah kan. kat paper dok citer mcm2 pasal negatives things about foreigners yg dari benua Afrika nih... pastu that lady bangun g dok sebelah that man, bila dia bangun nampak la rupanyer that lady dah pregnant... dlm hati aku... owhhhh... then depa amik gamba peluk2.. aku tengok ujung2 mata jek la.. hehe...

pastu.... tup...tup... that lady datang ke meja kiteorang.. uiksss... napa plak nihhh? rupernyer dia datang nak bagi nihhh....



wahhh.. semacam terkesima jap aku... dia cakap.. hari nih bday my husband... then she handed me the cake (yg dlm gambar kat atas tu), aku pun owhhh.. tenkiuu tenkiuuu...

hehee... termalu sendri... hubby dia daaaaaaa...



so we end up with three slices of cakes... wohuuu... sedap gak cake yg that lady bagi tu... mango cake... blackforest yg gambar atas nih aku tapau bawak balik jek la.. tak larat nak ngabihkan dah..



my chocolate sundae n for him... fresh orange yg sangat masammmm.. lupa letak gula kot...



pastuuuuu si dia order nihhh lagiii... nampak jek besar.. tp biasalah kan.. kecik jek.. tapi sedap gak la sebab ada udang sekor dalam each of the spring rolls tu




total damage; RM42 ! tu tade order yg heavy2 tuuuuu! choc sundae aku tu rega nyer dah bleh beli satu liter nyer ice cream dah... hahaha...

No comments: