nuffnang

Monday, October 12, 2009

Kak Red Buat Duit Dengan Blog

My last entry aku copy paste dari kosmo.com.my , pasal buat duit dengan internet. So seriously boleh ke? Well... dah banyak blog prove that it is possible.. yg paling famous di kalangan aku ngan kawan2 of course la redmummy.com

That blog really gives me an inspiration lahh... lately nih... masyukkkk sungguh rezeki kak red tu... latest one dia dapat hadiah bag prada worth of RM2900! Wahhh... tak citer lagi pasal advertorial job yg lagi masyuuukkk..

Tapi nak sampai tahap dia memang banyak pengorbanan yg dia terpaksa face lah kan... not to mention for her having the best support system... her hubby, kids n family..

Satu lagi, for one to have a very famous blog... one has to reveal oneself la kannn.. haiyakkkk... that's the only thing that I am not ready yet lahhh...

Takpe lah... like frankie said.. I'll do it my way lah... berdikit2 duluuu... impian nak jadi full time blogger mcm apa yg dicitakan oleh kak red tetap ada... heheeee...

No comments: