nuffnang

Sunday, July 26, 2009

JJHM: Aksi Melampau Tatkala Dating

Hujung minggu datang lagi..ewahh.. hehe..

Aktiviti wajib (kalu tade keje wajib lain la), semestinya lepak2 ngan my lalling lah...

Kat Kuantan nih.. antara tempat yg menjadi tumpuan,semestinya pantai lah kan..





Wahh... best kan... ada buai betul2 di depan pantai...




Tade orang plak tuu.. huhu... tapi... keasyikkan per-dating-an telah diganggu gugat oleh....



dua ekor beruk ini.. huhu...





tengok tu..aksi ganass mereka...



lagi aksi ganas... hahaa... tapi kesian pun ada.. sebab tgk la leher dia yg kena ikat tu..
kat mana tempat ni?? ahahaa... hanya org tertentu sahaja yg tahu... sapa tahuu cepat bagitauu..


4 comments:

Neeza Shahril said...

kat taman teruntum mini zoo yang ada golf course tu kan..
betul kannnnn.. hehehe..
akak pernah kena gigit dengan menatang ni berpuluh tahun dulu kat taman teruntum tu.. huhuhuuuuu...

yusufjaafar said...

ingat kan aksi ape tadi.

Suspen btul.

alkisah said...

ooo..beruk beraksi rupanya..ingatkan pebenda tadi..

nuwa said...

Buai itu sudah dicop dulu oleh dua ekor monyet itu..so sape2 nak buat benda2 x elok kat situ sila malulah kpd 2 ekor monyet tersebut..hehe