nuffnang

Saturday, July 11, 2009

Apprehensive

Rasa tensen sangatt.. kenapa? ntah ler.. sebab esok kena keje dari pagi sampai ke petang kot.. rasa mcm tak puas je nak ber-weekend ngan si dia? ntah ler..

then.. aku sms si dia bagitau pasal rasa ke-tension-nan aku nih... dia kata maybe sebab tekanan dgn orang yg aku nak keje esok kot...

a'aaaaaaa lahhhh... baru aku mcm tersedar gituuu.. yer lah kottt... iskkk...

kepala rasa berserabut jek... banyak bende nak kena settle kan.. tapi aku rasa mcm ter-stuck je ari nih... feeling of... hung up on something...

tensen2 mcm nih... masak-memasak or mengemas biasanyer bleh jadi therapy... tapi masalah nyer dua2 aku malas nak buat...

bila dah malas tu..cakap apa pun tak jalan dah kan... haiissshh...




apprehensive - worried or nervous about something that you are going to do, or about the future

No comments: