Sapa orang Kuantan mesti tahu restoran Zuzana nih kan.. ok, kali nih aku bukan nak citer pasal makan best2 atau nak tunjuk makanan yg best2 kat Restoran Zuzana nih.. tapi aku nak citer akan ketidak puasan hati aku n my lalling masa makan kat kedai nih baru2 nih...
Service nyer sangat hampehhh.... aku sangat hangin masa last time aku g tu..mmg last time dah laa g situ... geram sangat akan salah seorang waitress nyer yg tak memberi layanan yg sepatutnyer... masa tu time malam yg dah tak ramai org... kiteorang dah abis makan time tu... so nak suruh dia kira la..dia dengar kerek nyer cakap suh g bayar kat kaunter yg lokasinyer kat ruang sebelah satu lagi.. (kedai tu amik ruang dua pintu kedai).
Aku pun dengan sengeh2 nyer cakap la memolek... suruh dia je kira sebab dia pun dok lap meja je time tu, tade orang lain dah... lagi pun kite orang bukan makan nasi bagai pun... just minum n mkn keropok je..dia pulak mcm membebel-bebel tak nak jugak kirakan...nak jugak suh aku g bayar kaunter... geram betull.. nak je aku guna taktik sedara aku yg penah cakap... u nak duit... u datang sini kira... haa amik ko...kalau wat mcm tu kan best.... tapi my lalling nih bukan mcm tu... dia bersopan-santun sket orangnyer... so.. dia pun bangun n terus g bayar kat kaunter... iskkk... sangat gerammm... mmg lah sekarang ni byk kedai guna sistem bayar kat kaunter... tapi apasalah nyer kan time tade orang n bila customer mintak nak bayar kat meja tu.. layan je laa... bukan ke pelanggan itu raja? haiyakk... ini punyer servis sangat menyakitkan hati... nyesal tak sudah g menyerah diri g ngabis kan duit kat kedai tu..
that's it la... tak akan pergi dah Restoran Zuzana Indera Mahkota tuuuuuu!
Service nyer sangat hampehhh.... aku sangat hangin masa last time aku g tu..mmg last time dah laa g situ... geram sangat akan salah seorang waitress nyer yg tak memberi layanan yg sepatutnyer... masa tu time malam yg dah tak ramai org... kiteorang dah abis makan time tu... so nak suruh dia kira la..dia dengar kerek nyer cakap suh g bayar kat kaunter yg lokasinyer kat ruang sebelah satu lagi.. (kedai tu amik ruang dua pintu kedai).
Aku pun dengan sengeh2 nyer cakap la memolek... suruh dia je kira sebab dia pun dok lap meja je time tu, tade orang lain dah... lagi pun kite orang bukan makan nasi bagai pun... just minum n mkn keropok je..dia pulak mcm membebel-bebel tak nak jugak kirakan...nak jugak suh aku g bayar kaunter... geram betull.. nak je aku guna taktik sedara aku yg penah cakap... u nak duit... u datang sini kira... haa amik ko...kalau wat mcm tu kan best.... tapi my lalling nih bukan mcm tu... dia bersopan-santun sket orangnyer... so.. dia pun bangun n terus g bayar kat kaunter... iskkk... sangat gerammm... mmg lah sekarang ni byk kedai guna sistem bayar kat kaunter... tapi apasalah nyer kan time tade orang n bila customer mintak nak bayar kat meja tu.. layan je laa... bukan ke pelanggan itu raja? haiyakk... ini punyer servis sangat menyakitkan hati... nyesal tak sudah g menyerah diri g ngabis kan duit kat kedai tu..
that's it la... tak akan pergi dah Restoran Zuzana Indera Mahkota tuuuuuu!
5 comments:
pangkah itu kedai..
Ooo restoran tu sangat sedap, tp service dia sedikit kureng.
Sekali sekala makan tomyam kat situ best jugak.
budak baru kerja agaknya tu.. biasa tak gitu..
eh! nape akak backing yek?
hahaha!! akak takde share pun restoran tu okay.. :P
Penat la tu kot. I selalu pergi situ kalau dah bosan breakfast kat kantin.
kan..sye pon penah kne jgk...pelayan kdai 2 mmg agak sket...nk ambik order pon nk xnk je,mcm xnk kc org mkn kat kedai dye...en pengurus harap tegur la ye anak2 buah anda..hurm
Post a Comment