nuffnang

Saturday, May 23, 2009

JJHM: Mesra Mall, Kerteh

Kita ber- JJHM lagiii...

Kali ni ke Kerteh Mall, kat Kerteh, Terengganu laaaa...

This place dah lama dah bukak.. tapi baru kali nih aku berpeluang menjejakkan kaki..

Selama nih dok lalu n tgk jekk...

So, meh kita tgk best tak Mesra Mall nih...



Ada sign Giant... tapi nyerr.... (hmm..nnti aku citer), kita tgk dulu kedai2 lain yg ada..



waaa.. ada Burger King... kat Kuantan pun tade outlet nih tau..



emmm... yummmy Famous Amos.. uuuuuhhh the smell... sangat best



Spa pun adaaa.. nampak macam mahal je spa nih kan...



Big Apple Donut pun adoo..



haaaah nih la yg aku nk cakap tadi... tgk2 Giant tutup! aikss... napa plak? ruper2 nyer Giant nih xdpt lesen utk beroperasi walau pun ada hire 100 lebih staff n stok barang sume dah ada... iskkk



Toys R Us pun ada... tapi tu gambar aku amik kat stevantan.org


Kedai Buku Popular pun ada.. lagi..



Guardian



Body Shop pun adaa...


Tu jek la yg aku sempat amik gambar... ada lagi outlet2 lain... tapi lupa dah apa.. hehe..



JJHM - tu makna nyer Jalan2 hujung minggu.. hehe...

2 comments:

Anonymous said...

ohh..dh lame x ke sana..

semakin maju nampaknya!

jjhm..bez2..:)

Neeza Shahril said...

bestnya!!!

giant takde pun takpe.. hehee..