nuffnang

Wednesday, April 29, 2009

Dah Settled Kerr?


Korang dah settled kan LHDN???? Esok last day tau!! Thanx god aku dah settled kan few days ago... lepas satu beban rasanyer... hihi...selama nih asyik dok bertanggung jek... bila dah buat tu bukan nyer susah sangat pun.. jap je key in all the details etc...


dannn...aku happy sangat coz aku tak payah bayar.. hihii... last year kena bayar... this year since aku maximise kan bayar insurans n zakat n total purchase of books n magazines pun lg tinggi dari 2007... end up aku tak payah bayar cukai... yeahhh... tapi tak best gak. sbb if last year aku leh bangga dgn phrase... ye saya warga pembayar cukai... tapi tahun nih tak la.. hihi...


Lapang sket kepala bila dah settled kan LHDN nih... kalau takkkkk... everytime aku tgk iklan Afdlin n Vanidah Imran yg nak bersalin tu... setiap kali tu lah aku tensen pk dok asyik postpone buat LHDN tu...


sesapa yg tak settled lagi tu.. cepat2 ler buat.. ofis LHDN bukak sampai malam tauuu...


okeh.... dahhh...

No comments: