nuffnang

Saturday, April 25, 2009

Aril Af 7 Tersingkir!



photo from utusan.com.my


Wahhh... macam tak percaya rasanyer Aril yg kena keluar malam tadi.. seriousss tak caya... tapi tu la... I blame Astro for this elimination! Cewaahh... emo plak aku nih... haha... ye la... apsal bawak masuk Marsha kat dlm akademi tu?? Kan dah kena balik kat Astro... hmm.. apa2lah... ada org kata akan ada undi masuk... well rasanyer lah kan...

4 comments:

Yan said...

salam...

eheheh rasenye takleh salahkan marsha..
sbb undian aril selalu turun naik..
klu tak silap ade satu mgu dulu ms sidi kuar kot.. aril seken last..
pengundi terlalu konfiden.. so tak ramai yg mengundi.. takpun supporters dia tak seramai hafiz n isma.. camtula pendapat saya..

atty's said...

walupun kty tak suka aril sgt..
tp rasa mcm ade konspirasi je kuarkan aril..rasa mcm takcaya je..yg aril last place masa konsert aritu..

lepas ni diari bhusan tanpa aril...tp kty tak suka ek aril..hehee..tapi bhusan tade aril dlm diari..

syakey said...

xpecaya jugak
:D

haiyolo said...

muka jambu stok maknyah, manade orang sukeeeee. yg vote pompuan jer, lelaki x vote sebab gedik.