nuffnang

Thursday, October 09, 2008

Housekeeping

Bukan mengemas umah...
Bukan jugak mengemas bilik tdo..
Tapi buat housekeeping sket ngan segala mcm account n password aku kat internet ni...
Bertahun2 dok berinternet ni mcm2 la bukak account sana sini kan...
selain dari email account yg sangatlah banyak..tambah lagi ngan blog yg sangat banyak jugak..campur fotopages lagi..mybloglog la,blogcatalog la..fiendster lah, FB lah, semua tu pelbagai username n password... so...aku decided nak satu kan semua password n username segala mak nenek accounts tu kat satu folder dalam email aku... so tade lah terkial2 ingat balik (napa tak guna username n password yg sama je utk semua accounts? ntah la, tade jawapan utk soklan tu.. hehe)
Lama gak la aku dok korek dlm inbox email aku tu...tgk email yg lama2.. to my surprise aku ada 6 fotopages accounts!!! hahaaa... ada satu tu yg tak validate pun lagi... yg tahun 2006!!! haha...
Pastu email yahoo sahaja aku ada 4 yg active, tak termasuk yg dah tak active.. email gmail lagiii... uihhsss...poningg makcikk... hahahaa....
okeh... tu jek la...

1 comment:

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

kemas umah ek?? :)