nuffnang

Sunday, July 15, 2007

Jakun

Tadi for the first time ever aku jadik jakun.... lagi jakun dari dia... He took me for a steamboat dinner... baru jek semalam masa lalu depan restoran tu aku cakap...

"yg xpenah pun bwk syg mkn situ"

hehe... saje jek mengada-ngada...

to my surprise mlm tadi (it's 5am now) he took me there!! huhu... tak plan pun nak makan kat situ... kebetulan lalu depan kedai tu then dia ajak aku makan situ... right b4 dat aku ada la merajuk sikit sbb jeles kat dia....when he suggested to have our dinner there, I coldly answered...

'taknak la..syg tade duit'

tak sangka plak dia nak belanja makan kat tempat mahal tu at this time of the month....hemm...mamat ni baru dapat duit claim ke apa....

Since dia nak belanja... aku ok jek...hehe..

Memang mahal pun... it cost him RM40 plus for 2 person...

Erkk...pasal jakun tu.. pasal makan steamboat la... he was surprised aku tak biasa mkn steamboat mcm tu...hehe... ada gak benda yg aku jakun as compared to him... Dia tak caya tho few times aku cakap tak biasa (rasanyer la,seingat aku la aku tak pernah makan steamboat cmtu).

Anyway... I was overwhelmed... that was the first time dia belanja aku kat tempat mcm tu...tho dia pernah dah spent more than RM40 for our dinner (makan seafood) tapi the place tak la se-nice restoran steamboat tu...sangat tak sangka...all this while aku dok ngidam mkn kat situ.. Ni la buat aku lagi sayang...opsss..suka kat dia...hehe.... See.. I am very easy to please...

No comments: