nuffnang

Monday, May 15, 2006

Not Again!!

Woke up on the wrong side of the bed!!! (Again...)

Started the week with a red punch-in!! Tak suka nyerrrr!!! Kelam kabut giler pagi tadi. After solat subuh aku baring2 jap, tup2 terus tertdo sedar2 dah 8:19am!!! Mandi sepantas yg boleh, capai baju kurung yg boleh pakai ngan tudung yg aku pakai masa pi wedding Angah on saturday tu...dah la keta aku kat belakang sekali..aku tgh pakai tudung, hosmet lain sume dah siap...adoiii. Grab the purse n my nokia (re:segala handbag, laptop, bag sekolah segala tak sempat nak bawak). Kuar umah jam dlm keta dah 8:33am, maknernyer jam punch card dah 8:30am!! sure merah ari ni...uwaaa... abis tiga2 org merah....huhu....
Tensi...tensi...tensi....
Esok taknak tdo lepas subuh...b4 8 aku nak punch dah...hehe..semangat membara gitu...mcm nak balas dendam la plak...nak cover balik apa yg spoil ari ni...

No comments: