nuffnang

Saturday, October 01, 2011

Bila Stress Melanda

I had such a crazy week.. sangat stressed dari aspek kerja dan personal life..

Then I got this kononnya brilliant idea untuk menangani stress tu..I went to see a doctor dengan harapan untuk mendapatkan mc sebabnya; malas kerja (bukan sakit pun), tapi to my disbelieve, that very young looking male doctor TAK NAK BAGI aku mc..cessss... first time ever nih tak berjaya dapat mc! Nak tak nak kena g keje jugak lahhh... huwaaaaa.... geram sangat rasa, dah la tengah stress, that doctor menambahkan stress aku...

Tapi at the end of the day, I must thank that doctor lah.. though I had to drag myself to work, but I managed to survive the day and had a productive one. :)

So, moral of the story,
jangan lari dari masalah, never ever, just face it...

No comments: