nuffnang

Saturday, June 19, 2010

RM160

Mood sedikit kurenngg malam ini.. uhukkss.. mengharapkan sesuatu disiang hari tadi, tapi takde rezeki, takpelah.. ada lah hikmahnyer..insyaAllah... syukur gak sebab dapat gak sesuatu walaupun bukan yg diidamkan itu..

Okehhh... let's cut the crap... hmmm.. mode happy sket yer..

Let say lah kan... korang ada duit RM160 dalam tangan...
what would be the best way to spend the money on?
Or, what should be done with that RM160?

Katakanlah RM160 tu aku dapat dari nuffnang... katakan je tauu.. mungkin yer mungkin tidak..hehe...

So, what should I do with the money so that later in life I can reflect and say, owhhh with that money I started my own bisnis... hahahah.. dream on la kan... contohnyerr la kannn...

So, my lovely readers out there... please...please... I need your opinion..

No comments: