nuffnang

Monday, September 28, 2009

Aku Suka Nak Start Keje Hari Ni.. Napa Semua Orang Dok Komplen Kena Keje Dah Hari nihh??

Esok keje yey!! (it's 12:25am - monday - 28 sept)

Apsal majoriti yg aku baca n tgk kat blog, kat FB dok whining pasal esok dah kena keje, iskk.. apsal aku happy je nak keje esok?? Aku yg pelik ke depa yg pelik? Hahahaa...

Ramai yg start keje esok... Seminggu dah kan bercuti raya, tak cukup lagi ke? Aku rasa if u feel like dragging urself to work after a week of holidays, then there must be something wrong somewhere. It's either u hate your job or just plain lazy... hahahha.. sedap nyer aku cakap kan...

But, seriously I'm excited to go to work tomorrow! Looking forward to be in my office... wahhh sangat serious gile kentang kah aku nih?? workaholic???? well.. ada masa nya I do hate my job too... tapi tu masa bulan nak dekat2 mengambang la... hahaha...

okeh... ok... aku excited nak g keje esok sebab nyerrr.....





nak melaram kasut baruuuu... keh..keh..kkehh... bukan kasut rayaaa... kasut tu beli lepas raya, baru semalam beli...

Ehh... gambar tu sekadar hiasan je... malas la nak g amik gamba kasut baru tu... heheeee

sekian....


selamat bekerja....



p/s: tulis malam tadi,saje auto publish pagi nih sebab nak dok paling top dlm blog list korang by the time korang masuk keje... hiikkksss...

No comments: