nuffnang

Sunday, March 02, 2008

Sunday

Yesterday:

Went out with him for a brunch, tapi aku jek makan,dia minum je. Dia merajuk. Merajuk coz the previous nite I dozed off all the way on our way back from a late dinner. It was not the first time, not even the second time. It has been occuring for quite sometime now. He has been complaining for so many times too. Dah tuu I was damn tired..nak buat mcm mana... dia pulak time tu tade la nak marah ke..bising tak bg aku tido ke...dia wat dunno je bila aku tido...pastu the next time jumpe mula lah mengungkit aku tido la tak hiraukan dia la...tak pk dia drive sorang2.. arrghhh...
After brunch went to Ox***te to get the supply of prepaid cards.

Mood si dia mmg tak ok dari awal kiteorg kuar sampai lah balik... dia betul2 terasa yg aku ni sangat2 menggunakan dia... hehe... so semalam since dia dah janji nak teman aku pi makan,beli prepaid n handphone..dia tunaikan lah janji tu, lepas settled sume tu dia terus drove back to my place...coz he said his job is done.. I on the other hand... was not ready to go home yet... tak puas ati lagi sbb dia tak abis2 lagi merajuk...tapi dia berkeras gak nak balik...so bila sampai depan umah aku berkeras tak nak turun, dia still lagi tak makan masa tu, aku tau dia lapar tapi merajuk punyer pasal sanggup tak nak makan...aku ajak dia g makan..dia still tak nak... last2 after nearly 30mins kot...aku mengalah gak...turun dari keta... hmmm... mlm td xkuar, it was raining quite heavily...
Today:
arini pulak dia keje..
tapi tadi baru jek kol dia...
kul satu jap lagi nak kuar for lunch..hhuuhuu... :)

1 comment:

Neeza Shahril said...

baguslah bf miss cloudy ni. tak merajuk lama. tu tandanya dia sayang.. bukan senang nak cari bf cenggitu tau msloudy.. jadi, pepandai la jaga hati dia ye.. errrr.. pasal tido tu, takpe.. tido aje.. esok kalau dah kawin, dia tahu la ms cloudy suka tido dalam kete.. takleh la dia nak marah.. hahahaha!!!